Sunday, September 26, 2010

Dugaan.....

      Walauapapun dugaan dan cabaran yang aku hadapi untuk melepaskan dirimu tidak mungkin. Sesungguhya cinta kita bersatu kerana Allah dan segala yang berlaku adalah dugaan untuk meguji sekukuh mana cinta kita. Usah risau dan bimbang kerana sesungguhnya Allah itu Maha Pengasih dan Maha Penyayang pasti dia akan selalu bersama-sama dengan kita. Aku tetap akan menantimu walau seribu tahun lagi itulah janji setia yang terpatri antara kau dan aku. Zaman-berzaman kita bersama susah dan senang kita tempuhi bersama tidak mungkin aku akan mengalah hanya kerana dugaan ini cuma......

Sayang.....,
       Aku pasti kau akan berjaya mengharungi semua cabaran yang datang doaku dan adik-adikmu akan sentiasa mengiringi setiap langkahmu.....Usah dirisau tetang hatiku kerana akulah manja milikmu dan kau sayangku. Cahaya kasihmu sentiasa menyinari hidupku walau kita berjauhan aku tetap dapat merasa degupan jatungmu, hangatnya dakapanmu dan terasa nafasmu bersatu denganmu...... Cinta kita setulus dan semurni embun pagi. Sayang setiap yang berlaku itu ada hikmahnya dan aku pasti kita pasti akan berjaya harungi.....
Kau dan aku akan tetap menyatu kerana dalam aku ada kau dan begitu sebalikya.

    Aku akan tetap disini sebagaimana setianya Puteri Gunung Ledang menanti kekasihya Hang Tuah. Dua jiwa satu hati kita bersatu kerana Allah yang Satu. Ingatlah amanah kita belum terlaksana..... Setiap kesakitan yang kau rasa aku juga dapat merasakannya. Dukamu menjadi dukaku kita berkongsi segalanya bila aku nyatakan aku manjamu dan kau sayangku. Usah dirisau usah diragukan sesungguhnya kau yang meminta maka telah diberinya. Temuilah aku dalam aku pasti kau akan tahu jawapanya. Serulah aku panggillah aku kerana kami sudah menyatu......

Ya Allah Tuhan Sekalian Alam......
    Bantulah aku dan diriya menghadapi setiap dugaan dan cabaran, sesungguhnya hanya kepadaMu kami meminta.Cinta aku padamu akan terus mekar selagi ada matahari dan bulan. Aku adalah milikmu dan Allah yang Satu. Bersama kita kerana rasa cinta pada Allah yang Esa. Bimbinglah aku kerana kau adalah kekasihku..... Kasih kita mekar selamanya bersumpah kita pada yang Esa. Telah ditakdir di Loh Mahfuz sesungguhnya kita telah ditakdirkan untuk bersatu.




No comments:

Post a Comment